خودم
خاطرات شیرین من
من تو این وبلاگ خاطرات روزانمو می نویسم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
علی حردان زادگان
خاطرات من
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات شیرین من و آدرس khaterate-tina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 9715
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
تینا

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 13 شهريور 1398برچسب:, :: 22:59 :: نويسنده : تینا

سلام من تینا هستم و 13 سالمه...من تو این وبلاگ خاطره هامو و اتفاقای جالبی که برام میفته رو مینویسم...من یه خواهر بزرگتر از خودم دارم که اسمش کیمیاست و 16 سالشه و کلی دختر عمه و پسر عمه و پسر عمو و پسر خاله که بیشترشون ازم بزرگ ترن...من این وبلاگو برای این درست کردم چون دلم میخواست یه وبلاگ داشته باشم که مطالبش ذهنیات و خاطرات خودم باشه و نه مال کس دیگه ای.....

دوست دارم این وبلاگ تا ابد مال همه ی ما باشه و با کمک هم اینجا رو بگردونیم...

و من هر روز و هر روز خاطراتمو توش بنویسم و هممون لذت ببریم...

به هر حال امیدوارم که این رویا ها فقط رویا نباشن و بالاخره به حقیقت بپیوندند...

شاد و سرفراز باشید....



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت18:19---22 مهر 1391
سلام تیناخانم چه وبلاگ وچه خاطراتی امایکم کمه بیشترش کن........

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت13:34---7 مهر 1391

ازکسی که دوسش داری ساده نگذرچون ممکنه دیگه کسی رومثل اون دوست نداشته باشی
وازکسی که تورودوست داره بی تفاوت عبورنکن چون ممکنه دیگه کسی تورومثل اون دوست نداشته باشه


شیرین
ساعت18:24---6 مهر 1391
درد هایم به اندازه ی این دنیاست
شعر هایم به اندازه ی این غم ها
حق با کیست ؟
عدالت کجاست ؟


شیرین
ساعت17:49---3 مهر 1391
سلام تینا جان خوشحالم که مینویسی


منم می نویسم و همیشه برا خوندن خاطراتت میام
پاسخ:ممنونم عزییییییز دلم....خوشحالم که اومدی
پاسخ:شما هم خیلی وبلاگ قشنگی داری عزیییییز دلم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: